Nu är det äntligen Juni!!!!!

Första juni 2011. Nio grader varmt och uppehåll mellan regnskurarna.
I går kväll var Tor ute på en hejdundrande tripp genom byn....  Hoppas att han håller sig borta ett tag nu.

Nu längtar jag verkligen till Turkiet. Men det kommer säkert att vara riktigt vackert väder här hemma nästa vecka. Fast det struntar jag i eftersom det är för kallt i sjön än. Så lite sol och bad ska bli riktigt skönt!!!

Palmiye Hotel
En bild på Hotellet vi ska bo på i Side. 

Förhoppningsvis är det varmare i den poolen än i Stödesjön i alla fall......

I dag blir det jobb hela dagen.
I morgon jobb först och sedan Tårtbuffé hos Nadia.
På fredag är jag ledig och då börjar min semester:) Dagen blir nog fylld av måsten, men kvällen ska jag tillbringa i grannkommunen:)
Lördagen är fylld av fotboll..... men en mysig middag med Mats ska nog hinnas med innan kvällen är över!

Livet kan kännars hårt och gropigt emellanåt. Så det gäller att hoppa över groparna och vara medveten om att Ordning föregås av Kaos!!!!

Ha en härlig junidag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0