Fredagsröj

Fredag!
Fjorton grader varmt ute nu på morgonen och det kommer säkert att bli en riktigt skön dag!

Var till min äldsta dotter i går kväll efter jobbet. Hon har tagit sin förskolelärarexamen och det har firats ordentligt! Själv passade jag på att besöka henne på bästa Tårtbuffédagen:) Otroligt goda tårtor och kakor bjöds det på.
Hon kommer att bli en omtyckt fröken, det är jag säker på.
Jag är verkligen stolt !!!!

Så i kväll är det äntligen dags för att min lillasyster att ha sin inflyttningsfest.
Den måste vara något utöver det vanliga eftersom hon har planerat den i några år nu..... Kanske kan det dragit ut på tiden eftersom hon har Prov-bott i några bostäder under de här åren.
Men hur som helst nu är det dags!!!!
Femte gången gillt typ:)

Så man kan ju verkligen säga att min ledighet kommer att vara fylld med skojiga tillställningar. 
I morgon har ju Wiskan en extra hemmamatch eftersom Ånge är utan plan då årets Träslaget äger rum just den här helgen:) 
På söndag har jag bara en sak inplanerad. Att åka till Sundsvall för att ta bussen till Arlanda:)

Så jag ska passa på att röja ordentligt idag:)

Kan även hända att det blir en läcker rabarberpaj tillagad i dag. Det är ju faktiskt sommar nu!!!!

Ha en bra sommardag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0