God morgon måndag!

Solsken och endast några minusgrader!
Kommer säkert att bli en otroligt vacker dag i dag.

Har haft en fullspäckad helg med födelsedagsfirande för Eloise som blev fem år i lördags. Jag har varit ledig lördag och söndag, som tur var.

Eloise fick många fina presenter och hon är helnöjd med allt!!!! Hon fick även några slantar så nu vill hon åka till Grenen och köpa blommor :)

Idag blir det jobb och ännu ett femårskalas, min systerson har nämligen sin födelsedag i dag. Men först ska jag göra i ordning en smörgåstårta som vi ska ta med oss dit, så egentligen har jag nog inte riktigt tid att sitta här och blogga :)

Johan och Eloise tar en paus i shoppingrundan:)

Ha en underbar måndag!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0