Internationella kvinnodagen!

Vaknade av att solen sken in genom fönstret strax efter sju i morse.... så det blev morgonkaffe på uteplatsen och Eloise gjorde mig sällskap, hon valde dock att dricka O´boy. Supermysigt hade vi i alla fall!

Vi är i Hassela som verkligen är vårt Vinterparadis! 
I går kväll fick jag & Mats lite engentid, lyxigt värre, vi tog några glas vin uppe på hotellet, det är inte ofta vi gör något bara vi två, men plötsligt händer det.........

I dag ska vi vara ute och fånga solstrålar:)
Kanske blir det bad på eftermiddagen.... men vi bestämmer inget, det brukar vara bäst så. Det enda som är säkert i dag är att vi ska grilla korv och hålla oss ute!

Om jag ska hylla internationella kvinnodagen?
 Nja, det finns säkert många andra som gör det, för jag vill nog ha en jämnare fördelning av den över hela året...... men visst det finns väl en anledning till att den uppkommit.......



Ha en bra dag, nu loggar jag ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0