Nu doftar det sommar

Sista maj 2011. Elva grader varmt ute och jag har precis suttit ute och njutit av mitt morgonkaffe:)
Det är första dagen på länge jag verkligen njutit av att sitta ute i trädgåden. Regnet de senaste dagarna har verkligen renat luften!!
Hoppas bara att friskheten håller i sig så jag kan fortsätta med mina kaffestunder utomhus.
Syrenerna doftar så ljuvligt, gräset är riktigt grönt & skönt och fåglarna sjunger så vackert!
Allt trädgårdsarbete ligger efter men nu känner jag verkligen för att fortsätta där jag slutade. Jag kan andas igen!



en av Eloises favoritblommor.......


Har bara TRE arbetsdagar kvar nu innan jag påbörjar årets semesterveckor:) 

Funderar på hur mina sovande familjemedlemmar på övervåningen skulle reagera om jag startade snabeldraken så här på morgonkvisten.....
Kanske bäst att mjukstarta med det miljövänliga alternativet som dessutom är ljudlös, Sopen.

Ha en underbar dag!!!!! 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0