Sista söndagen i maj

Morsdag.
En försommardag med snabbväxlande väder och det var nog bara snön som saknades......
Har haft några hektiska veckor med mycket jobb och mycket annat. Att min älskade e-machine dessutom inte har startat sedan februari och ersättaren, en Acer med samma prestanda är iproppad Windows 7 (vilket innebär att den är segare än ett vältuggat Toy) är det som orsakar att mina blogginlägg inte sker lika ofta.
Trist men det är inte lätt att hitta en med XP längre....

I går kväll var jag till min kära svägerska som precis tagit sin lärarexamen. Där bjöds på en hel del gott. Både i fast och flytande form.
Detta var bara början på en rad examineringstillställningar framöver. Nästa är redan på torsdag, då är det min äldsta dotter som firar. Förskolelärarexamen tar hon:)
Snacka om att jag känner mig stolt!!!!

Jag då?
Har jag blivit ihågkommen på årets morsdag? 
Jo jag har fått rosor.
Röda rosor i kruka.
Röda rosor i vas.
Jag tycker att rosor är så vackra. Skulle kunna ha dem överallt.
Dessutom fick jag fyra trisslotter också! Jag vann på hälften av dem. Gånger två på båda. Summan behåller jag för mig själv:)


Min mamma ska jag fira när hon minst anar. Vi brukar göra så, mina systrar och jag. Det blir liksom lite mer en hyllning till vår mamma på det viset. Dessutom är det uppskattat.

Nu ska jag umgås med min sambo en stund innan John Blund hittar igen mig.

God Natt och Dröm Sött!
Jag återkommer snart med ett nytt inlägg:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0