Frostnypen morgonblogg

Ett par minusgrader och frosttäckt mark..... det känns riktigt mysigt att befinna sig inomhus med en kopp varmt kaffe.
Jag har nu kommit i ordning ganska bra i mitt nya hem. Alla i familjen verkar trivas riktigt bra här och jag tycker det känns underbart!!!!

Min äldsta dotter, Nadia, håller nu på att inleda sin och Linus flytt till en större lägenhet. Var till henne i går och fick se aldeles färska UL-bilder på bebisarna. Dessutom har hon en enorm mage.... det är ju typ tio veckor kvar till beräknad förrlossning.....


Ha en riktigt skön höstdag!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mkt fint skrivet till Nadja. Vet att du göra allt för dina barn, Men ibland kanske inte barnen ser dom små saker man gör för dom. Men du finns alltid där.



Kram Monke

2011-11-15 @ 08:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0