God morgon!

Ett par grader kallt ute och mörkt som på¨natten....Tonårsgrabben har gått iväg till skolbussen och resten av familjen som är hemma ligger på söta örat ännu.
Själv sitter jag här och njuter av en kopp nybryggt kaffe, kattungen har plockat ned en julgranskula som den leker med och hans föräldrar ligger i varsin fåtölj och försöker sova frukost.

Plötsligt så får jag en otrolig längtan efter sommaren....Inte bara sommaren, skulle Eloise sagt, utan en somrigare repris på kusinträffen som vi hade i höst!
Men det är ju några månader dit, tyvvär, så jag kanske ska ta och bjuda hit några av kussarna som bor nära så vi kan sitta en kväll och "planera".

När jag var liten sa jag att jag ville ha sjutton barn!
Jo men snart så....fyra egna+två bonus+fyra barnbarn..så är målet snart nått:)
Jag tycker om att ha en stor familj. Det finns alltid någon där. Om man behöver. Fast det finns ju stunder då man vill vara i fred också, för att bara lalla på som man själv vill.

Nu blir det en påtår och sedan är det nog dags att fixa lite här hemma innan det är dags att bege sig till grillen.

Ta´t lungt! Å ha en bra dag!
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0