En måndag full av överraskningar....

Blev ganska förvånad när jag vaknade i dag.
Regn!
På en måndag?
Måste betyda något, tänkte jag.
Så när jag kom ner var min tonåring redan vaken, hade ätit frukost(Fixat den själv också) och var på väg! Han skulle visst hinna med något innan skolan började.
Ja man kan bli överraskad en måndagmorgon.


Morgonkaffet smakade ljuvligt och jag har fått både nya IKEA-katalogen och PartyLite Höst/Jul 2010.
Vilken härlig läsning en regnig måndag.



I morgon är sista dagen att beställa snigeln och myran, utgår sedan:(


I dag är Eloise och jag ledig och Mats börjar inte jobba förrän senare på eftermiddagen. Eftersom det regnar blir det inget utomhusjobb i dag, om det inte skiner upp förståss.....man kan ju alltid hoppas! 

Ha en bra måndag!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0