God morgon!

Så var det dags att vakna tidigt igen... tio grader kallt ute och alldeles för varmt inne..hmm.
Ungdomarna är också morgonpigga i dag... en har redan åkt med bussen in till stan, tydligen några viktiga ärenden att uträtta på årets sista vardag. Sen har jag en kvar att skicka i väg åt andra hållet som bara måste träffa kärleken....

Själv ska jag fixa lite här hemma och packa lite nödvändiga saker, kläder och mat som behövs i helgen. Har egentligen lite huvudvärk men hoppas att den försvinner, kanske är jag spänd av förväntan precis som barnen brukar vara eller så är det bara lite efter-jul-stress.... vill inte bli förkyld nu!!!!!!!



Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Josefine - mamma till Hugo

Vill tipsa om en tävling i min blogg där du kan vinna stort paket NOKA-produkter. http://joosefinea.blogspot.com/2010/12/tavling-noka.html

2010-12-30 @ 17:35:09
URL: http://joosefinea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0