Skönt med söndag

Var på grillparty igår till Bloms, hade jättetrevligt. Det har vi alltid men det var många månader sedan vi kunde sitta ute tills det var dags att bege sig hemöver. God mat, grillat kött & korvar, hemlagad potatissallad, såser o grönsallad med en massa gott i och så grillad majs förståss. Så dracks det läsk,öl och vårat goda traditionella grillvin Candidato till maten.
Efterrättsbuffé kan man lungt säga:
 med Kladdkaka, Hallon & blåbärspaj, vaniljglass och vaniljvisp, det var bara för gott. Kaffe och en god likör fick också slinka ner.

              
Andreas serverar en läskande Pre-dinner, grillar supergott och skålar jättegärna.

              
           Monke fixar sallad...       Prinsessor på rad..       och så min prins.......


              
          Nils & Mats hoppar högt  Barn har också skoj        Pokerblickar?


Så idag sitter jag och lyssnar till fåglarnas musik, dricker gevalia och njuter av en fin ledig dag.
Ska bege mig till Anmyran lite senare i dag. Så där väntar jag mig kaffe och kanske en bulle till.

Vad ska denna sköna söndag mer kunna ge mig?
Känner mig faktiskt full av energi så idag kan nog nästan vad som helst hända, kanske blir det mera trädgårdsarbete eller kanske ska jag putsa fönster, eller så blir det bara en skön söndag med en massa roliga aktiviteter med mina nära & kära.

Ha en skön söndag, det ska jag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0