åttonde maj

Vaknar med världens huvudvärk i dag. Försöker med naturmetoden en stor mugg kaffe. Hoppas att det ger med sig. Kanske är det spänningar inför dagen. Men då släpper värken nog kl. 12 typ. 

Var ner till Monika en sväng igårkväll, fick en fin present, Tack Monika!

Min fina present pryder sin plats i köket.

.

När jag kom hem fick jag sån lust att inviga glasen vi köpte förra helgen, så det gjorde vi. Gott. 
 
 
Eloise funderar på vilken klädsel hon ska ha i dag, prinsessfin eller praktiskt klädd för en ute dag..... Hon väljer nog det senare för hon vet att det kan bli dragigt i dag.

Kl 8.18 för 21 år sedan fick jag en underbar dotter, en liten syster till den 2 år äldre tösen. Kanske kommer hon hem idag, men som vuxen ungdom föredrar hon nog sina goda vänner, hur som helst hoppas jag att hon får en bra födelsedag, Grattis Nathalie!



Ska vika tvätten och göra mig redo för att åka till Viskan.


Kommentarer
Postat av: Lena

Alltid så skoj att läsa din blogg!! vardagshändelser, stort och smått.



Tuna kyrka är "min" kyrka sen barndommen och den är otroligt vacker, lagom stor och ligger så fint till.

2010-05-11 @ 11:16:41
Postat av: Ann

Kul att du tycker det!

Ja Tuna KA är vacker och ligger väldigt fint. Var första gången jag var dit.

2010-05-12 @ 10:26:27
URL: http://gullvivann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0