Tråkiga torsdag?


Vädret är inte precis mitt favoritväder idag, molnigt och tråkigt, men jag känner mig förkyld och har feber så det får väl vara grått ute idag då, så jag slipper se solen genom fönstret. Jag ska kurera mig (hoppas jag) tills imorgon, alvedon, ipren, citron och vitlök kommer att vara betydande för mig idag, vill verkligen åka till Vemdalen!

23 verkar vara dagens siffra, först pratade jag med min dotter som var på väg till Härnösand då hon har "innevecka" den här veckan, hon sprudlade av morgonglädje och studieiver. Sedan ringde jag upp Mats son,  eftersom jag har feber så ville jag att han skulle jobba åt mig på förmiddagen, naturligtvis ville han det!  Men som bör nämnas var han inte lika vaken som Nadia. Men han är en toppengrabb som får sovmorgon en stund till.

Fast jag har ju sällskap av Eloise och Nathan som fortfarande inte är riktigt krya, men de är iallafall bättre än i början av veckan. Emma åkte till skolan redan halv åtta då Mats for till jobbet, hon kommer inte hem förrän vid sex i kväll, så nog har hon långa dagar.




Mitt morgonkaffebloggarbord

Nu ska jag brygga nytt kaffe eftersom jag vet att Monke kommer och dricker lite morgonkaffe med mig, hade planer på att baka en kaka på morgonen men jag har helt enkelt inte orkat. Så det får bli kaffe och kaffe......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0