Morgonkaffeblogg

Det ser ut som om det ska bli en jättefin dag i dag, solen skiner, ser inga moln och det är plusgrader redan nu!
Så medans Eloise äter frukost, sitter jag vid datorn lite och dricker mitt morgonkaffe. Måste nog skaffa en laptop, så jag kunde sitta på farstukvisten och morgonkaffeblogga. Men jag kunde kanske ställa en stationär dator på en rullvagn och dra ut den när det är vackert väder. Nog finns det lösningar om man söker dem, men jag är nog lite bevkväm av mig:)

Igår fick Monika ta hand om Eloise eftersom både jag och Mats jobbade kväll. Tack Monika!

I morgon är jag ledig, så då ska jag ut på jakt efter material att göra ett kylskåp till lekstugan av. Men idag har jag en lång arbetsdag på Grillen framför mig. 

Ha en bra dag, det ska jag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0