Ännu en solig morgon


Var kan jag hitta ett lagomt skåp till lekstugan? Tänkte måla ett gamalt skåp vitt och köpa rosa magnetfärg till dörren, men tänkte slippa snickra själv. Men jag dyker väl på något snart, kanske....

Barnen är fortfarande förkylda, men Eloise är mest bara snorig nu medans Nathan fortfarande hade feber i gårkväll.  Hoppas jag klarar mig:)

Igår när jag jobbade for Mats och Eloise in till Birsta och köpte precis en sån söt dator som jag ville ha! Jag blev superglad! Kan inte bli bättre just nu, tror jag. Men tyvär så verkar det mobila modemet som köpte för något år sedan inte fungera, så jag får använda sladd så länge. Men jag kan i allafall surfa och lägga in bilder och mycket mera, helt underbart. Den väger ett kilo och får plats i min handväska, lite skillnad mot min första dator, en 386 som jag köpte begagnad 1995 för 3500 kronor.




Nu är det snart fredag och då blir det Vemdalen nästa! Det ser jag fram emot, att få umgås med mina systrar,det är längesedan vi gjorde någon resa tillsammans så visst känns det extra kul nu. Naturligtvis har jag beställt vindfritt och extra sol.

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Det känns bra att du beställt väder till oss,ska bli så skönt att komma iväg på lite bus igen.

2010-04-21 @ 11:33:23
Postat av: Ann

Ja vad kul vi ska ha, spela kort, åka skidor och har vi lite flyt i spåret på lördag kanske vi hinner till afterskin också....

2010-04-21 @ 19:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0