Fredag igen.....

Har verkligen fått höstkänslor!
Kan ju inte bli annat heller när vädret är så trist och grått när man vaknar. Till och med Eloise vill ha JEANS på sig, och STRUMPOR!!!!
Ruggigt......


Nu har jag en arbetshelg framför mig.
Ungefär 27 timmar i en varm och skön miljö där jag får träffa massor av trevliga människor.
Några andra saker som är bra med mitt jobb är:
 
-att man inte måste upp tidigt och släpa barn till dagis innan det öppnat:) 
-inga toksena kvällar, kan läsa godnattsagan och få kramen:)
-barnen kan faktiskt få komma och hälsa på en sväng under dagen = extra kram:)
-ett bra arbetslag=bra schema, möjlighet till förändringar och arbetsglädje
-en bra ledning, som lyssnar, är öppen för förändringar och rycker in om det behövs:)

Sen finns det mycket mer positivt, men då blir nog bloggen full;)

Ja, jag trivs verkligen på och med mitt jobb!!!


Dags att använada snyggaste Gangstarmössan, tur den är ROSA:)


Var i Birsta i förrgår och köpte ett härligt rosa garn. Så ikväll ska jag börja sticka strumpor till småtjejerna. Det börjar bli många av dem nu, så jag har nog sysselsättnig några kvällar framöver. Det är liksom höstmys det.

Ha en mysig fredag!

 


Kommentarer
Postat av: Mats

Själv har jag kortbyxor, ska ju jobba på badet jag, sista utedan idag.

2010-08-20 @ 10:23:23
Postat av: Marianne

Ha det så bra i helgen, jag jobbar också men jag har nätterna

2010-08-20 @ 14:54:41
Postat av: Nadia

jag hoppas att jag räknas till "småtjejerna" för jag vill också ha stickade strumpor.. och en mössa :D (tack!) Härligt att du trivs så bra på jobbet!! <3 Men kom ihåg.. det heter inte dagis utan förskola ;)

2010-08-20 @ 20:32:15
URL: http://nadiaalander.blogg.se/
Postat av: Ann

Mats: Härligt med kortbyxor! Men passar inte riktigt på mitt jobb:) Marianne; tack, önskar dig detsamma. Nadia; Naturligtvis räknas du dit! Ok, ska försöka komma i håg det:FÖRSKOLA......Men det känns lite underligt, de är ju så små:)

2010-08-21 @ 21:06:30
URL: http://gullvivann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0