Skön höstsöndag med solsken

Så är det söndag. Härliga sköna söndag!
Carpe Diem. Det är namnet på PartyLite-teamet jag hör till. Min vän och gruppledare Lena, är just nu i Oslo på mässa. Där har de fått se och känna på kommande nyheter:) De har även varit på Galamiddag och har säkert jättetrevligt. Ser fram emot att träffa henne när hon kommer hem.

                     Doftklot som dekoration på kaffebordet, skön söndagsvy...

Eloise och jag har haft en trevlig söndagsfrukost och jag ska snart iväg till jobbet. Så ikväll när jag kommer hem ska jag avsluta veckan med ett välbehövligt fotbad och en film. Det blir en skön söndagskväll!!!

Ha en Skön söndag!

Kommentarer
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-08-23 @ 16:00:10
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Lena

Vid hade det TOKBRA!!! längtar till nästa år så vi får ha med digockså!!!



Ligger bilder på min FB som du kan glutta på lite så länge!

2010-08-25 @ 13:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0