Mysig hemmakväll

Tisdag kväll, sju grader kallt ute och jag sitter hemma i en fåtölj och har lagt upp benen......
 
En ganska hektisk men bra dag på jobbet i dag, tiden bra flög i väg.
Så nu gör jag mig redo för en tolv dagar lång ledighet:)
Har planerat att göra en hel del kul på mitt "lov". Bland annat så blir det några dygn i Hälsingland, jag ska på årets första fest nästa vecka och så har jag en överraskning till mina yngre kollegor. Utan dem så skulle jag inte kunna ta ledigt så länge mitt i vintern. Hoppas bara på hyfsat väder..... men det finns visst inga dåliga väder utan bara dåliga kläder.... men jag vill gå i bikini nu!!!!!

Nu är det i alla fall dags för att se SEX AND THE CITY 2, äta lite godisrester från julhelgen och bara må gott.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0