När juldagsmorgon glimmar...

Ja snön glimmar och glittrar i utelyktans sken! Tjugosex grader kallt ute och man riktigt myser  av att få stanna inne......

Sade här om dagen att är jag uppe tidigt på Juldagen så ska Julottan få ett besök av mig, men.... jag vill inte ut i denna kyla om jag inte behöver.

I går var det julafton och alla mina barn var samlade här på förmiddagen. Det blev lite julklappsbyten och vi drack julmust till segkakan med den precis färdiga skinkan....
Eloise fick ett spel av sin äldsta storasyster som de spelade tills Eloise vann:)
Själv satt jag och njöt av varje sekund.
Det var helt fantastiskt.


Nathan, Nadia, Eloise och Nathalie. Årets julbild.....


Supersystrarna Ålander kan ej med ord beskrivas....

Annars var vi hemma och åt julmiddagen och såg Kalle Anka på TV:n klockan tre. Därefter blev det en tur ner till Eva & Micke. Där var det människor från när och fjärran. Tomten kom med klappar till alla och ett gediget dessertbord var uppdukat. Till dessa läckerheter drack vi julkaffet och umgicks.
Det var en fin julafton.

Nu är det bara jag och katterna vaken. Morgonkaffet avnjuts tillsammans med en skinkmacka. Förhoppniningsvis blir det en bra Juldag i dag också.

God Jul till alla!

Kommentarer
Postat av: nadia

bilden på mig och nathalie från julafton måste du ta bort. Jag vill inte att bilder på mig ska synas på google. och nu gör den det.. snälla ta bort. NU. Tack.

2011-01-02 @ 21:42:37
Postat av: Anonym

men vart e linus då

2011-01-05 @ 21:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0