Lördagsmorgon i husvagnen

Varmt kan man lungt säga, tjugofyra grader här inne. Ute har jag inte riktigt koll på eftersom termometern gått sönder. Men det kändes inte precis som någon sommarvärme när jag var ut förut.

Försökte lägga in bilderna från kameran men det verkar som om mitt virusprogram inte vill öppna minneskortet. Irriterande! Har provat med två olika kortläsare men det fungerar inte. Provar väl lite senare, för jag tror ju faktiskt att datorn är lite morgontrött:)

Eloise & Mats sover sött än så jag väntar lite till innan jag brygger mitt morgonkaffe......bryggaren är inte ljudlös precis.

Här är det riktigt mycket snö så om det är lite varmare i dag än i går så blir det nog pulkåkning lite senare:) Kanske till och med i BäverBennyBacken!

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0