Mysko ljud i natten

I "morse" hade väckarklockan ett väldigt annorlunda ljud...försökte slå av alarmet men det gick liksom inte....till slut kom jag på att det var telefonsignalen för inkommande samtal.
Ja då var man vaken så det var lika bra att stiga upp. 
Tänkte att det är nog dags att byta ut dagens första dryck, från kaffe till ört-te. Så i den tjugogradiga inomhusvärmen satt jag och drack te helt själv. Nästan. Katterna började vakna till de med när jag öppnade skafferidörren....Utomhustermometern visade också på tjugo, fast minus......

Förkylningen har nästan försvunnit. Kunde jobba hela mitt pass i dag. Känns riktigt bra. Så nu är jag ledig i tre dagar, kanske lika bra det så att min kropp hinner återhämta sig ordentligt. 

Så i kväll softar jag med lite ostbollar och tv-tittande:) Kanske kan det kallas för uppladdning inför morgondagen och allt som jag planerat in då. 

Det jag inte hinner i morgon får jag helt enkelt göra en annan dag.

God kväll!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0