Nu stressar jag av med en kopp kaffe

Vilken härligt frisk morgon. Arton grader kallt ute och lika många varma inne.
Eloise har tagit på sig tofflor idag! OCH en kofta! Själv har jag ju alltid tofflor & en kofta på mig men det är ju jag det......


I dag är det sista skoldagen för Nathan det här året. Nu får han sitt efterlängtade jullov!!! Härligt!!! Eloise får vara på dagis tre dagar till i år, sedan får hon också lite jullov.....

Jag Grillar två dagar till den här veckan och två nästa vecka sen så har även jag julllov. Mysigt. Den här julen är nog den första på många år som jag är helt ledig.
Jag har i och för sig inte jobbat hela dagen på julafton men natten emot eller i från...... Känns lite underligt. Saknar mina nattisar lite ...  den här tiden på året så var det en hel del stök med tomtar och sånt.. men nu får jag vara tillsammans med min familj HELA julen!
Det ska jag ta vara på!

Ha en bra dag och stressa av lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0