I dag åker städrocken på!

Onsdag, sjutton grader kallt ute och jag måste hämta in ved:( 

Eloise har åkt till Kyrkan med sina Dagiskompisar, det gillar hon. När jag var upp för att väcka henne, så mojsade hon till lite och ställde sig upp i sängen. Innan hon öppnat ögonen sa hon:
 -Måste skynda mig så jag inte missar bussen!
Så i dag flöt morgonbestyren på bra!

I går eftermiddag åkte jag och tio av mina Viktutmanarkamrater till Östersund på en trevlig Gala. Där fick vinnarna i varje grupp sitt pris. En Stylist från orten berättade om hur viktigt det var att klä sig rätt. Hon visade även hur enkelt det var att en liten förändring kunde göra stor skillnad för helheten. Mycket bra information.
Vi åt, drack och skrattade. Helt enkelt en trevlig kväll!

   
   Våran egen Nisse!        De bästa får pris!          Vi vann allihopa!

I dag är jag ledig. Är helt ensam hemma också några timmar. De timmarna ska jag ägna till att göra en massa saker, så att vi kan göra lite julgodis senare på eftermiddagen.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0