Söndag med grillväder

Solen är hemma igen! Skönt.
Trodde nästan att den tänkte ta semester...
Fast det blir ju ganska varmt i Grillen en sådan här dag, men jag tycker ju om värme så det är bara att gilla läget:)  Blir extra gott med en glass från Glassbaren......eller två....undrar just vad Anna har laddat upp med idag...kanske finns det Champagnetryffel....

Eloise och jag tänkte sova nere i natt, men tji fick vi.
Fem små underbart söta och busiga kattungar tyckte nog att vi var roliga att leka med. Så det var bara att ta med sig kudden och bege sig en trappa upp. 
Nu däremot ligger dom och sussar så sött på sina favoritställen.... 

 
Söndagsfrukost.....       Rör inte min mat.....

OM jag vore ledig idag skulle jag nu packat badväskan och kylbagen för en heldag på stranden. Hoppas att jag kan göra det i morgon.....

Ha en skön Söndag!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0