Sommartisdag med sköna moln:)

Idag tog vi faktiskt sovmorgon! Vi vaknade inte förrän klockan nio! Helt suveränt.
Efter morgonkaffet och en uppiggande dusch så var det dags att bege sig till jobbet. Ett riktigt skönt pass, 11-20. Sen är jag ledig igen, tills på onsdag:)

När jag kom hem väntade en glad överraskning! Jag har fått 2000skr av PartyLite att shoppa loss för. Ska bli kul, men jag avvaktar nog ett tag, har ju precis satt upp vattenfallet....det är sååå vackert! Så är någon intresserad av att vara värdinna för en visning, hör av er! Jag tar med Vattenfallet och kommer! Naturligtvis tar jag med en massa andar fina saker också samt de underbara dofterna:)


Snigeln & Myran blev Eloise så förtjust i. Kanske en namnsdagspresent? 



Nu väntar kuddarna så ha en fortsatt trevlig kväll, eller: God Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0