Juni månad har börjat, med en solig dag!

Så har juni månad startat, och det med sol och värme. Lite blåsigt emellanåt, men det är ju bara bra för tvätten. Det är den första av de tre månaderna jag kopplar till Svensk sommar.

                                         
                                          Luktar så gott av sommartvätt.......

Så idag har jag varit till mamma och hjälpt henne med det "Kungliga huset". Hon köpte det i fjol och Eloise tyckte det var så fint, hon sa att hon kände sig som en prinsessa när hon satt där och myste. Sen en frågade hon:
-Kan vi inte åka till det kungliga huset?  Så var paviljongen döpt:)
Hur som helst så satte Linda och jag upp väggarna och taket i dag. Vi grillade till lunch och pysslade på lite...En riktig mysig dag i Viskan.

Hemma har det också varit full fart. Har hunnit med en hel del även här. Mats snyggade till gräsmattan så den blev så fin. Själv har jag stökat på med allehanda uppgifter tex. tvätt och disk, men även lite utomhuspyssel.

Nu ska jag ut och greja lite till. Det gäller att passa på.
Ha en bra försommarkväll!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0