Sommarlördag

Lite sol och mycket regn, men varmt är det ju i allafall.
Tog en liten minisemester från hela internet i går. Inget facebook och ingen Blogg. Detta resutlterade i många telefonsamtal, sms och röstmeddelanden. Tråkigt att jag inte kan kolla de sistnämnda. Har inte aktiverat röstbrevlådan och vet inte hur man gör. Jag gillar den inte heller så det kanske är det som är orsaken till inaktiveringen.

Idag har jag varit till Fränsta på besök. Eloise och jag for till Bangolfen där och åt glass och drack kaffe. Att spela minigolf var inte aktuellt för oss då det duggade lätt, men fika är ju alltid gott:)
Eloise var och kollade in lekparken där, jättefin tyckte hon, men var lite för blyg att följa med de andra och leka där.
Lena och jag gick igenom lite praktiskt kring Partylite, jag ska ha min första visning i morgon. Spännande.


                                                
                                                        Bangolfens Salami-Brie


Läcker Salami-Brie ska jag prova nästa gång jag kommer dit. Satt och funderade på det i bilen på väg hem, jag borde ha köpt med mig en, men det är lätt att vara efterklok.....
Så det får bli lite ostbollar och godis som är kvar sen Mariehamnsresan förra veckan. Ganska gott det med...


 
Ha en fortsatt trevlig Lördagskväll!
Det ska jag...

Mats har lejt bort jouren och hämtat in ved, jag har tänt några ljus och tömt upp lite vin.... Så nu blir det lite sommarlördagsmys..

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0