Sköna sunda söndag..

Är nöjd med denna sköna söndag.
Dagen började helt enkelt med att jag fick en ordentlig sovmogon. Vi åt en brunch och sen var jag redo för ett besök till Monke.
Min första visning för Partylite. Som dessutom gick bra. Tyckte jag iallafall...
Nevös? Jodå, men det gick över.
Vi blev bjuden på kaffe och hembakat bröd, gott!

Sen har bara dagen flugit iväg och poff så är det kväll med allt vad det innebär. Man känner sig trött men vill inte sova.....

Katten Tommy har skaffat sig en ny sovplats där han har total kontroll över större delen av gården, farstukvisten och om någon fyller på något gott i kattskålen i köket. Samtidigt har han löst ett av mina problem, nämligen vad jag ska plantera i blommlådan under köksfönstret. Det blir billigt dessutom...

                                        
                                               Kattrabatt.....



Så nu avslutar jag söndagskvällen med att tända lite nya ljus, förtära en god kvällsmacka och blogga lite till ljudet av fotboll från TV:n.... 

Söndagen är snart till ända, men än kan mycket hända!




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0