Gillar måndagspremiärer!


                                                         

Ännu en ny vecka och även den startas upp med en lysande sol. Bra vana av solen:)
Känns bra att dricka sitt måndagsmorgonkaffe tillsammans med en glad och mycket morgonpigg solstråle som Eloise!
Fast nog hade jag kunnat sovit en stund till, men nu kom jag upp tidigt och det innebär ju att jag hinner med en hel del i dag, och det är ju bra!

Sista skolveckan för läsåret och Nathan har skolavslutning i kyrkan på fredag. Så ikväll ska hans mentorsgrupp ha lite mysigt tillsammans. De ska grilla och ha lite annat skoj för sig. Kul!



Mats ska naturligtvis på fotboll, med Wiskan, till Alnö. Så ett litet familjederby ställer han upp på, då Linus har vuxit upp där.

Själv ska jag äta surströmming med självaste bingoligan i kväll. De kommer hit och äter, sen blir det premiär på bilbingon klockan sju!
Ser fram emot en trevlig kväll!


Resten av veckan kommer att vara fylld av jobb och andra aktiviteter, kanske blir det en grillfest till helgen också!

I livets lopp finns det inget målsnöre.
De snören vi passerar är starten till ett nytt lopp.

Ha en bra måndag!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0