Morgonkaffeblogg

Typiskt! Känner mig febrig och är öm i kroppen. Men hoppas att alvedonet  kan ta bort den sjuka känslan.
Idag fyller Eloise år! Har beställt en stor rosa prinsesstårta på Närköp. Fast jag mäste nog göra minst en riktig gräddtårta också, med godis på.  
Veckan har varit toppen, har jobbat, firat och i går kväll var jag på Gangstar-visning hos Monika. Och där hade jag lite tur med, den cerisa byxan fanns kvar som passar till tröjan jag ska ge till Eloise i dag! Och så blev det en volangkjol och en mössa i samma färg. Nästa Gangstarvisning jag ska på blir nog till hösten, förmodligen hos Nikita.
Nu ska jag fixa lite innan de andra vaknar, en egen stund på morgonen är precis i min smak, synd bara att jag tycker om att sova på morgonen också, samt att de andra brukar vakna så tidigt. Men i dag hann jag vakna först!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0