Partyveckan har startat!

Ikväll har jag Partylitevisning kl 19.00. Ska bli superkul! Så i dag ska Eloise och jag baka en kaka som vi kan mumsa på till kaffet. Som sagt det kommer att bli en sinnernas kväll;) Anglingen i lördags blev en toppendag! Solen sken och det var varmt och skönt, ingen gädda fick vi, men det var kul att träffa alla Gäddjäntor, synd bara att Annelie inte kunde vara med:( Munkbysjöanglingen är nog det bästa på hela året!!! I dag kommer Nathan hem, så hoppas att han har med sig sin dator så att jag kan fixa med lite blider och så, den här är en antik sak så man får väl vara glad att det inte blir runskrift när jag skriver i allafall...

Kommentarer
Postat av: Lena Lindh

ler

Runskrift...

Jo jo!

Ses ikväll på visningen, jag dyker upp vid kvart över sex sådär!

2010-03-22 @ 15:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0