Sköna söndag

Söndag är nog veckans bästa dag tycker jag, för då ska man göra sådant som man tycker om att göra. Om man har möjlighet förståss.
I dag har jag gjort klart Emma & Nathans rum. Vitt och svart. Feminint & maskulint. Det var så min tanke var och jag tycker själv att jag lyckats, det blev jättefint! Bilderna kommer, men inte förrän tonåringarna själva har kommit hem och godkänt min förvandlingav deras rum. När Mats kom hem idag sa jag att han skulle gå upp och kolla vad Eloise och jag hade gjort i dag, men då sa Eloise med förtvivlad röst:
-Det var inte JAG!
Hon är verkligen medveten om att man inte ska klistra och måla på väggarna:)
I morgon börjar sportlovet! Så vi får hoppas att det blir vackert väder hela veckan. Kanske åker vi till Hassela nästa helg, för då är vi lediga både Mats och jag. Det är inte så ofta det händer. 
Nu blir det Wallander och ostbollar, för det gillar jag.



 

 

 


Kommentarer
Postat av: Monke

En update tack, vet att du inte börjar förran kl 11 idag... så du hinner göra ett snabbt inlägg :-)

2010-03-11 @ 10:06:10
URL: http://monkes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0