Sommarfunderingar

I dag har jag börjat planera med Maria inför sommarsemestern!!! Det känns långt tills det blir sommar, men bara mars är slut så brukar ju våren komma igång på allvar.
Det är bra att kunna planera lite då man har massor av saker man vill göra på sommaren. Vi i familjen har ju inte planerat någor speciellt men den 19 juni (på  Kronprinsessans bröllopsdag) ska vi ialla fall till Loböle på "Edlunds" Kusinträff. Sist vi var där hade vi otroligt kul långt in på natten.
Sen skulle jag vilja åka på en weekend med familjen Blom i år också, samma plats som i fjol vore kul. Den enda nackdelen var myggen men de kommer man ju knappast undan om man vill bo vid sjön.
Midsommar tänker vi nog fira här hemma i år också. Förra året var alla barnen hemma och det var fantastiskt. Hoppas att vi gör om det. Men det blir totalt moppeförbud i midsommar, tänker inte riskera att någon olycka händer igen! Sen finns det nog någon manlig familjemedlem som vill ta revanch i femkampen på Wiskans IF´s midsommarfirande:)
Sen har jag ju en utlandssemester att se fram emot, den planerar jag att göra i slutet av augusti, fast då är det ju höst.
Men jag ska försöka vara lite ledig bara för att sommarlata mig.

Kommentarer
Postat av: Monke

Klart det ska bli en weekend i år oxå :-)

Det var sååå mysigt sist!!

2010-03-03 @ 08:27:43
URL: http://monkes.blogg.se/
Postat av: Ann

Ja det var toppen! Till sommaren är ju barnen ett år äldre så kanske de kan bada lite mer på stranden vid stugan.

2010-03-03 @ 09:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0