Nu har jag gjort helg!

Eloise och jag tog en promenad i dag, vagnen var inte hemma så hon var lite bekymrad först när vi skulle gå, men efter en stund sa hon:
-Mamma, vi är ute och går med benen i dag.
Barn kan verkligen förklara situationer. Sen var hon med mig en stund på jobbet innan Mats hämtade henne när han slutat jobba.
Nu blir jag ledig tills på onsdag! Känns faktiskt lite underligt, det känns som om jag kommer att sakna att göra Tunnbrödsrullar, GI-mål och Superskrov. Men kanske blir det lite korvgrillning på lördag, Jäddjäntorna tar med sig barnen på årets anglingspremiär och då byts Hot shotsen ut mot Hot dogs.
Ikväll behövde jag inte ta nån promenad hem utan jag tog mig hem i min "nya" bil. Helt suveränt. Var hemma stax efter åtta:)
I morgon ska jag försöka lägga ut lite bilder, det har inte gått än eftersom datorn är tom, men ska gå igenom skivorna som vi har, kanske det blir nån ny bild.
Ha en bra TV-kväll, det ska jag.


Kommentarer
Postat av: Nadia & Ewa

Hej vad ska du se på tv då? Vi tänkte se Flickan som lekte med elden. =) Klart du ska ut och grilla korv på lördag! Roligare än att städa på en ledig dag =)

2010-03-04 @ 22:26:16
Postat av: Ann

Den såg jag för ett tag sedan, jag tyckte inte den var speciellt bra, men hoppas ni gillade den. Städar gör man väl inte på lördagar eller:) Själv somnade jag till ett tråkigt program.

2010-03-05 @ 08:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0