Vickan som Barbie?

Har haft eller rättare sagt: HAR problem med datorn!
Har varit till Birsta i dag och shoppat lite gott tills i kväll, men framförallt tills i morgon. Åt lunch med Nadia på en tacobar, supergott!
Kronprinsessan som Barbie!?
Hamnade visst i nån undersökning på ikanohuset. Eloise hade ingen lust att bli filmad och utfrågad av killen bakom kameran så han haffade naturligtvis mamman! Först fattade jag inte riktigt vad han höll på med men sen frågade han om jag tyckte att Barbien var lik kronprinsrssan. Jag såg i min midjehöjd en blond orginalbarbie och svarade naturligtvis ablolut inte! Men sen fick jag syn på en mörkhårig barbie 2 meter upp. Men hon var mer lik Drottningen, så jag sa det till honom. Han berättade att Vickan skulle få en sån på sin Eriksgata och undrade om jag trodde att hon skulle bli glad över att få en. Naturligtvis måste hon bli glad. För det tror jag , dockan var faktiskt riktigt fin.
I morgon är det Grand finale på Treangeln. Jag ser fram emot detta, kanske kan vi dra upp en krokodil;) Hoppas kan man ju i allafall. Men det är trots allt själva gemenskapen och kringaktiviteterna som gör att man bara längtar till att stiga upp i ottan och dra ut på isen påblyltad massor av varma kläder för att ta en lakritsshot till mogonkaffet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0