Jordgubbsfrukost



Idag känner jag mig väldigt förkyld, trist, måste kurera mig eftersom jag ska jobba på Grillen idag. Lite kaffe och en ipren ska nog få igång mig. Annars får jag väl ta en allergitablett, nackdelen med den är att jag får en annan slags trötthet, trist..
Eloise är fortfarande lite snuvig, men annars ganska pigg och lagomt busig.

Igår var vi till Bilprovningen med bilen, jobbigt, jag brukar inte ha tur där precis. Så Mats fick ta hand om den biten, det bör väl nämnas att det gick ungefär som jag trodde, ska dit på återbesök:( Ska piffas upp med ny ruta och ett lyktglas så.....

Sen blev det BIRSTA, med en köpmedveten fyraåring och en hemkär sambo.
Lunch med syrran och hennes fyraårige son hann vi också med. En snabbrunda på Birsta center som resulterade i lite klädinköp på Cubus, pyssel på Panduro och hårdekor på Lekplaneten.




Sen blev det dags för Östra Birsta. Blev några inköp där också:) Bland annat lite till trädgården och så mat förståss. På Ica Maxi hittade vi läckert röda jordgubbar som vi köpte med oss hem. Jättegoda.



Det är tur att Matfors har en välsorterad ICA-butik så man kan komplettera det man glömt att handla:) Så en sväng dit också på hemvägen.

Väl hemma var det bara att packa upp varorna och svida om för en tjejkväll hos Lena.
Där bjöds det på hudvård, god paj,sallad och goda drycker, bland annat kaffe. Så vid elvatiden igårkväll kom jag hem, rejält trött efter en hektisk men kul dag.

Så nu blir det lite praktiskt arbete hemma innan Grillen öppnar....Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Lindet

Hej!



Tänkte tipsa om tävlingar som pågår hos mig just nu.

Solskyddskläder från Sunmate, personliga kläder från Simply Colors, Nappar från Namnnappen och presentkort hos My Baby´s.

Om det låter intressant så kika gärna in hos mig och var med och tävla ;)



Kram Lindet

http://lindet.blogg.se

2010-05-28 @ 11:58:40
URL: http://lindet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0