Rosa bil till mamma

Medans jag följde Nathan till tandläkaren passade Eloise på att surfa, hon hittade en bil som hon tyckte att jag skulle få. Bra val tycker jag. Ser fram emot att få en... men SAABen är inte fy skam den heller....



Visst vore den perfekt för mig?


Nu väntar jobbet några timmar, sen hem och röja lite, får fullt hus i helgen. Plus att helgen har fullspäckat program med fotboll, party och avslutningsvis komfirmatiom på söndag eftermiddag.
Tänkte även hinna med en visit till Monika, samt hoppas att Svartvit får sina kattungar innan lördag fm, men kattens förlossning kan jag ju inte tidsplanera.

Ha en bra dag, det ska jag.....


Kommentarer
Postat av: Johanna

Humm en rosa bil?? Passar nog Elouise bättre!!

2010-05-16 @ 12:57:30
URL: http://bloggardagar.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0