Första advent

Första advent!
Tolv grader kallt och lätt snöfall, så var det när Eloise och jag tände första ljuset vid frukosten. De andra sussade så gott. I kväll tänder vi ljuset i TV-rummet, så de kommer liksom inte undan:)



I går kväll var Mats & jag och åt en massa julmat! Mycket gott!
Det var fotbollstjejerna som ordnat detta. Tur att de finns. De hade fått till en annars ganska tråkig lokal till en supermysig och stämningsfull.
Allt var genomtänkt och planerat för att över hundra personer skulle kunna njuta av denna kväll. Under middagen underhöll Anders Lundström som även invigde Julfesten. Senare blev det mera underhållning och dansade gjorde nog alla till och från.
En taxiresa hem någon gång eftermidnatt kändes bra, det var lite för kallt för att gå flera kilometer, för mig i alla fall.

Så i dag blir det till att ta det lite lugnt, känner mig aningen förkyld men kurerar mig så gott det går. Jobbar på Grillen i eftermiddag så det gäller att vara pigg och kry då!

Ha en bra Första advent!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Två tävlingar i bloggen! :-) Vinn bland annat en upplevelse - ansiktsbehandling, massage eller en whiskeyprovning? :-) I andra tävlingen kan du vinna en låda bars och en låda dryck från Reztart! :-)

2010-11-28 @ 15:59:32
URL: http://angeliiicaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0