Fredagsfrukost med tända ljus

Vaknar denna morgon av Eloises muntra röst. Det är mörkt ute och termometern visar att det är tio grader kalltdär ute. Skönt att få stanna inne.

Fixar kaffe och lite förfrukost. Passar på att göra några internetärenden. Eloise får se en Tingelingfilm. Jo det verkar som om fredagsmyset har startat på Gullvivevägen:) Jag ska jobba några timmar på Grillen senare i dag, men sedan är jag ledig i två dygn...


Lilla hjärtat med ett papparkakshjärta för två år sedan. Glädje smittar lätt av sig...

Första advent är det på söndag och jag har börjat lite smått med att ställa fram några adventsljusstakar och tomtar....måste faktiskt tjuvstarta, det är ju en hel del som ska fram...
Idag ska alla julgardiner upp. Emma & Nathans rum är ju adventsfint redan. Det känns bra.
På Grillen är det också nästan klart till advent. Jag gillar julen, eller kanske är det pyntet, pysslande, tomtarna och änglarna som får mig att hylla denna högtid. Hur som helst är den välkommen hit. Jag och många andra får fullt upp i några veckor och längtan till sommaren lindras en hel del.....

Ha en bra fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0