Ljus,ljus,ljus och en å annan tomte:)

Femton grader kallt ute och jag har turen att få stanna inomhus. Det är lite småfix kvar nu med fönstren, skulle behövt gjort en stökresa till Birsta men då går ju hela dagen åt. Så det får bli som det blir. Kanske ska jag tänka att om jag stannar hemma och försöker få till den trasiga adventsstaken så är jag miljövänlig idag.....ja det känns bättre.


Eloise har ett eget tomteland, med kyrka och allt....


Undar just vem som tagit ljusmaschettrna som saknas, kanske katten?



Så det är dags att sätta lite fart här! Till skön julmusik ska Snabeldraken få gå en runda i huset, de sista julgardinerna och stakarna ska upp, sen är det dags för hår & kroppsvård innan julbordet i kväll. Men först blir det naturligtvis en påtår:)



Ha en bra dag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0