Kladdkaka och grädde

Ännu har vi inte fått någon snö här hemma, men det börjar bli ganska kallt...brrr..en kvällsbrasa blir riktigt skönt!

I dag slutade jag redan klockan fyra, sen blev det matlagning även här hemma. Köttbullar med potatis och sås. Gott! Till kvällsfika blev det kladdkaka och vispad grädde. Gott det också. Emma har ju fyllt år så vi firade henne lite i kväll, Nadia kom också hem så det blev en riktigt trevlig fikastund.

Jag planerar för husvagnsbesök snart. Får nog vänta till nästa helg eftersom jag jobbar fredag och söndag och Mats jobbar och har jour i helgen. Men den som väntar på något gott......


Kan inte sluta njuta av mitt vattenfall........

Så nu ska jag slappa en stund framför tv:n innan det blir natti natti.

Ha det bra!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0