Kvällsblogg

I söndags när vi skulle åka hem var det en liten tös som blev väldigt arg och ledsen...kan faktiskt förstå henne! Det är väldigt mysigt i husvagnen. Fast det finns inte speciellt mycket att göra där nu. Skidsäsongen har inte börjat och det finns ingen snö, badet är stängt och resturangen med.
Men det är otroligt skönt att vara där.
I dag frågade jag om vi skulle åka dit igen och hon blev så glad, trodde nog att vi skulle bege oss dit direkt. Vi förklarade att det dröjer nog några dagar eller veckor.....bäst att inget bestämma.
Men jag skulle gärna packa en liten väska med det som behövs och åka direkt:) Nu har jag ju min emachines och mobilt internet som funkar där också! Vad mer behöver jag?

Jag har ju några arbetsdagar framför mig och så är det ju scanningen på torsdag....då kommer nog bakslaget som jag förväntar mig ska komma...lika bra att inse det. Min kost har absolut inte varit den bästa denna vecka, eller i helgen. Det finns för mycket gott!!!!! 

Nu blir det lite kvällste och snart är det dags för bädden.

Ha det bra!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0