Resterna av sommaren ska bort idag!

Fick en lagomt lång sovmorgon i dag!
Så efter en god frukost och en stor kopp kaffe går jag fortfarande omkring i morgonrock och funderar på vad som ska utföras i dag. Eloise har fått sin lördagsgodispåse och är faktiskt feberfri!!!!
I dag ska vi ut och greja lite, vädret är ju perfekt för det så det är bäst att passa på.
Någon form av motion blir det också. Kanske vore det bra att följa Tereses teori; sparar jag det till kvällen så är det inte säkert att det blir av=)

Så det är väl bäst att jag dricker upp kaffet och klär mig för någon form av motin:)

Ha en kul lördag!


Kommentarer
Postat av: natta

du med mamma . så ses vi i veckan. puss och kram /lilla jag

2010-10-02 @ 11:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0