Nu har jag mitt eget Kärlekshus!

I dag har jag varit på PartyLite´s utbildningsdag på Scandic Nord i Sundsvall. En helt enkelt bra dag för mig. Hoppas bara att inspirationen jag fick kommer att sitta i länge......i allafall tills det blir vår och nästa utblidningsdag hålls.
Hade vi vetat vilka som bodde där hade vi nog åkt dit redan i går:) Tänk att få ha ätit frukost tillsammans med Ladies Nigth grabbarna, ja det var så det blev för en del av deltagarna:)


Bild från utbildningen.
T.v. Anna-Lena & Christer. T.h. Toskanska Vingårdar & Päronchampgne.
      


Men jag fick umgås med Nadia och träffa en massa kollegor.
Vår enhet Carpe Diem, blev nog dagens vinnare. Vi köpte lotter och alla i vår grupp som var där vann varsin vinst! Ganska unikt eller hur?
Jag vann ett fint teljushus - Kärlek

I går uteblev fredagsmyset eftersom jag fick Älgkött att ta hand om efter jobbet, men det blir ju en massa god mat framöver.
Nu brinner björkveden för fullt i braskaminen och Eloise har startat "myset" med ett saftigt päron.Det var vad hon valde när det skulle handlas lördagsgodis. 
I skafferiet ligger ostbollarna och väntar på att bli lagda i en skål.....och uppätna av mig!
Mats har jour så han får dela en stor Coca-Cola med barnen, själv tar jag nog ett glas rött:)

Ha en trevlig Lördagskväll! 


Kommentarer
Postat av: Ann

Ooops! Hon herte INTE Anna-Lena, men nära var det:) Hon heter Ewa-Lena!

Sorry. Men även den bästa kan ju göra fel:)

2010-10-23 @ 21:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0