Laddar för kuddkrig i höst!

Har verkligen legat på latsidan några dagar nu då det gäller bloggen.....och lite annat med....
Jag har funderat en hel del på massor av saker, det är mestadels personligt men det har till viss del gått ut över mina vänner med, så jag hoppas av hela mitt hjätra att jag inte har skadat vänskapen till de som jag egentligen behöver så mycket.......
När jag får problem av något slag så brukar jag dra mig undan lite, jag måste få tid till att gå igenom dem och fundera över hur de kan lösas....oftast så fixar jag det enkelt och snabbt men ibland finns inget jag kan göra på egen hand...även fast jag försöker vara positiv och inte ge upp så finns det faktiskt stunder då det känns helt hopplöst. Som nu. Det ordnar sig säkert, det vet jag. Men hur och när? Det vet jag inte nu.

Jag vill att alla ska må bra, på alla sätt och vis. Då gläds jag. Hoppas verkligen att allt ordnar sig:)

Så nu ska jag gå upp och leta reda på lite vackra textilier som jag ska ta med mig till husvagnen. Ny klädsel på dynorna, nya gardiner och kuddar ska det bli!
Har faktiskt funderat på hur man skulle kunna tapetsera om i den också;) Men det går säkert det med.....ska bara sätta i gång fantasin lite....oj...kanske måste hejda mig...

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0