Laddar för fredagsmys i Hälsingland

Ja vädret är väl inte det vackraste men det regnar i allafall inte, än....

Var på scanningen i går igen, positivt! Jag har minskat i ålder fett och vikt!!!!
TVÅ kilo, surerbra känns det. Men det är väl säkrast att vara beredd på ett nederlag snart.....

Mats har semester nu och jag är ledig i helgen så det blir ett Hasselabesök i helgen:) Ska fixa lite inför vintern i husvagnen och ha lite höstmys. Vi har inte den vackraste vagnen men den duger till oss, när vi är där så är vi mest utomhus så egentligen kanske den skulle kunna kallas för nattvagn:)


I dag ska Eloises Bingostol byta namn till Campingstol:)

Eloise verkligen älskar att vara där. Nu i morse när hon vaknade sa hon inte:
-God morgon mamma.
Nä hon hade en busigt lycklig blick och sa till mig:
-Mamma, kom i håg vad du lovat i dag!
När vi sedan kom ner sa hon:
-Om du gör frukost så packar jag nagelacken...

Så nagelacken är redan nedpackade, nu ska vi bara göra lite morgonstök och sen är det dags att packa bilen för avfärd till vårat vinterparadis:)

Ha en bra fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0