Måndagslyx

Vad härligt!
Måndag morgon och jag får dricka kaffe tillsammans med solstrålarna som lyser in genom fönstren. Det känns verkligen som en riktig måndag. Lyxigt.

I går blev det middag på MAX, tillsammans med Lena innan vi for till Alnö på PL-visning. En jättetrevlig kväll  och jag fick träffa flera kollegor. Det är kul att träffa människor som man annars aldrig skulle mött, med samma brinnande intresse för konsten att skapa stämning.


Eloise fick följa med Moster Linda till Holm,
för att titta när pappa spelade fotboll. Det blev ett jämnt resultat.
Men det var en riktig skön söndagseftermiddag, tyckte Eloise.

I dag är det ju som sagt måndag och det är veckans första arbetsdag. Härligt. Ja man ska vara glad att man har ett jobb, och att det fungerar med familj och intressen är en bonus. Jag är faktiskt riktigt nöjd.

Så låt veckans först dag bli bra.
Ha en underbar måndag!


Kommentarer
Postat av: Nadia

Jag hörde nog att du varit på Alnö :P En klasskompis till mig var där :)

2010-09-06 @ 19:01:23
URL: http://nadiaalander.blogg.se/
Postat av: Ann

Ja, världen är bra liten;) Vi var i huset ovanför dina svärföräldrars:) Dax för dig att ha party kanske?

2010-09-06 @ 22:05:07
URL: http://gullvivann.blogg.se/
Postat av: Linda

Hade en mysig em med gosproppen vi med,så roligt att ha henne :)

2010-09-07 @ 20:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0