Blev fotografering på fel möte....

En hektisk men mycket givande eftermiddag och kväll har jag haft. Först var jag ner till IP för veckans Bodyscan, jag hade ökat 0,2 kg! Helt otroligt! Men jag hade också mer vatten i kroppen, så det var väl orsaken.......:)
Det var även mätning och fotografering! Avslutade det mötet med en kopp supergott örtte.

Sen var det dags för färd mot Scanic och PL enhetsmöte. Jättekul träff! Fick massor av inspiration som jag kommer att delge på mina visningar framöver. Både jag och Joanna hade kameran med men av någon anledning blev det liksom bortglömt. Tråkigt, för vi hade gjort ett väldigt fint visningsbord. Det fanns även två andra bord som också var mycket fina. Men så är det. Kanske kommer kameran fram nästa gång:)

Så efter en trevlig bilresa hem så sitter jag här.
Eloise har inte lika hög feber, men hon är fortfarande sjuk. Vill fortfarande inte ta medicin, men dricker iallafall vatten. Hon sover nu och jag ska snart göra henne sällskap.
Känner mig ganska mör efter en mycket lång och givande dag.

 God Natt & Sov Gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0