Torsdagskvällsblogg

Är lagomt trött efter en hektisk dag!
Var på väg till jobbet och skulle lämna Eloise på dagis först. Hon var inte på toppenhumör precis, men det kan hon ju inte alltid vara.
Hur som helst så kände jag att hon var varm så tempen åkte fram, +39C, igen!!!!
Så det blev till att pussla i hop det.
Lite svårt att fixa en ersättare när man snart ska börja sitt arbetspass..... men det är ju så det är....och Mats hade ju simskola så det var ju inte bara att åka hem för honom heller.....men det löste sig.
Mats fick ta VAB de sista timmarna på sitt arbetspass, bör kanske nämnas att det var första gången sedan Eloise föddes, men inte den sista kan jag nog lova!!!! Det är nog hans tur att vara hemma med henne nu om hon blir sjuk, i 4½ år framöver!
I kväll hade hon+40,4C, fast hon verkade ganska pigg. Innan godnattsagan gick hon med på att ta en s.alvedon!!! Duktigt, tycker jag.
Sedan drack hon bra med vatten och sa:
-Det här är bättre än medicin!

Jag slutade redan klockan 18 i dag för att delta i veckans scanning. Det är helt otroligt, jag blir faktiskt yngre för varje vecka!!!!
Vikten minskar också, bara att hoppas att det fortsätter så här.
Fast det beror ju faktiskt på mig, om jag börjar äta lite sundare och röra på mig, kanske något gympass i veckan också skulle vara bra:) Testar i morgon!

God natt och sov gott!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0