Sköna Söndag!

Varmgrader ute när jag stiger upp på morgonen känns riktigt skönt!!!!
Vårluften arbetar för fullt med att ta bort den numera inte vita snön. Blåsten som varit den senaste veckan har täckt snön med massor av gamla barr och annat som lossnat från träd och buskar. Kanske kan det också påskynda elimineringen av vinterns nederbörd.

Har haft ett härligt veckoslut. Fredagen gav mig verkligen en kick då vi(Jag, Nisse och flera andra Herbalife-are) var på Vårmässan.
Helt otroligt vad många som ville scanna sin kropp. Tre scanners fanns på plats men det skulle ha kunnat varit det dubbla... dock fick inte alla scanna sig, gravida, ammande och de med pacemaker hörde till den gruppen. Det känns verkligen bra att få hjälpa människor att må bättre.  
Jag tog en paus och gjorde ett besök till Nail-it och fick naglarna omsedda, vårdade och lackade:)

På kvällen blev det middag på Ming Palace med Mats, därefter somnade jag ganska fort och vaknade helt utvilad på lördagförmiddag... inte ofta man känner sig helt utvilad! Sköna sängar på Ibis:)

En lugn och skön lördagskväll hemma blev det. Nathan och hans Bea var här men syndes knappt till efter middagen.....

I dag är det ju Sköna Söndag så då blir det bara till att utnyttja denna dag till nåt riktigt skönt, kanske en promenad:)
Kvällen är vikt för ett besök på Modevisningen som Mats även ska vara konferencier på...

Ha en skön söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0